top of page
  • תמונת הסופר/תאורלי

רולדת באונטי


יש לא מעט גרסאות להכנת רולדות, ולא מעט חוששים בהכנתן. לאחרונה יצא לי לצפות ברשת בסרטון של הכנת רולדה מעוגה. כזאת שלא צריך לגלגל במגבת בעודה חמה. אהבתי את הרעיון והחלטתי להכין גרסא משלי. אני מאוד אוהבת את החיבור בין שוקולד לקוקוס, שילוב שמבחינתי מנצח תמיד. הכנתי עוגת שוקולד, הכנתי מלית קוקוס ושידכתי ביניהן ברולדה.



רולדת באונטי

 

חומרים

עוגה:

4 ביצים

כוס סוכר

שקיק סוכר וניל

2 כוסות קמח

שקיק אבקת אפייה

חצי כוס שוקולית

חצי כוס קקאו

כוס שמן

2 כוסות חלב פושר

אופן ההכנה:

מחממים תנור ל-170 מעלות. משמנים תבנית 24 או 20/30. מקציפים יחד ביצים, סוכר וסוכר וניל כ-5 דקות לתערובת תפוחה ובהירה. מזרזפים פנימה שמן. מנפים יחד קמח אפייה, שוקולית, וקקאו ומוסיפים לסירוגין עם החלב החמים. מתחילים ומסיימים בתערובת היבשים. יוצקים לתבנית ואופים כ-40 דק'. מצננים.

 

להכנת הרולדה:

כוס קרם קוקוס

50 ג' שמן קוקוס מומס

אופן ההכנה:

מפוררים את העוגה אל תוך קערה גדולה בעזרת מועך פירה או הידיים. יוצקים מעל קרם קוקוס ושמן קוקוס ומערבבים היטב. על משטח עבודה פורסים יריעה גדולה של ניילון נצמד. מעל מניחים נייר אפייה. מסדרים על נייר האפייה את תערובת העוגה המפוררת, מניחים נייר אפייה נוסף ומרדדים עד קבלת רולדה חלקה כגודל נייר האפייה. מיישרים בסכין קצוות מיותרים.

 

להכנת מלית הקרם:

100 ג' שוקולד לבן

50 מיל' שמנת מתוקה (1)

200 מיל' שמנת מתוקה (2)

2 כפיות אינסטנט פודינג וניל

2 כפיות אבקת סוכר

כוס פתיתי קוקוס טחון

אופן ההכנה:

מרתיחים שמנת (1), יוצקים על גבי השוקולד וממיסים. מקציפים שמנת (2) עם הפודינג ואבקת הסוכר ולסיום ההקצפה מוסיפים שוקולד מומס ופתיתי קוקוס. מורחים את המלית בשכבה אחידה על הרולדה להשאיר קצוות נקיים, לגרר 2 קוביות שוקולד על הקרם, לגלגל מלמטה למעלה את הרולדה בצורה הדוקה, להעזר בנייר האפייה לגלגול צמוד והידוק. לעטוף את הרולדה בנייר האפייה ובניילון הנצמד שהנחנו מתחת ולקרר במשך 6 שעות.

 

ציפוי:

150 שוקולד חלב

כף שמן קנולה

אופן ההכנה:

ממיסים שוקולד במיקרוגל או על גבי בן מארי, מוסיפים את השמן ומערבבים לאיחוד. מוציאים את הרולדה, מניחים על גבי רשת שמונחת על גבי תבנית עמוקה ויוצקים את הציפוי באופן שווה על הרולדה. שומרים בקירור.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page