top of page
  • תמונת הסופר/תאורלי

בראוניז דובדבני אמרנה

עודכן: 1 בפבר׳ 2020


דובדבני אמרנה, הם זן של דובדבנים כהים מצפון איטליה בעלי ארומה ייחודית הנמכרים בתוך סירופ מתקתק וסמיך בצנצנות או בקופסאות שימורים ומקובלים בשימוש באפייה ובקינוחים. כשמשתמשים באמרנה במקום בדובדבנים, זה כבר סיפור אחר לגמרי... והמזל, שאמרנה יש כל השנה ואין צורך להמתין לקיץ. דובדבנים ושוקולד תמיד השתלבו בינהם, אפינו בראוניז, העשרנו בקרם דובדבני אמרנה וסגרנו בגנאש. קיבלנו בראוניז ייחודי ויוקרתי וזה הכי מגיע לכם!

בראוניז דובדבני אמרנה

תבנית 20/20

 

חומרים

בראוניז:

150 ג' חמאה מומסת

250 ג' סוכר (כוס ורבע)

30 מ"ל מים (2 כפות)

2 ביצים

5 ג' תמצית וניל (כפית)

120 ג' שוקולד חלב מומס

190 ג' קמח (כוס ושליש)

105 ג' אבקת קקאו (3/4 כוס)

3 ג' אבקת אפייה (חצי כפית)


קרם אמרנה:

75 ג' דובדבני אמרנה מסוננים (חצי כוס)

125 ג' חמאה רכה

240 ג' אבקת סוכר (2 כוסות)

30 מ"ל סירופ דובדבני אמרנה


גנאש:

120 ג' שוקולד

80 מ"ל שמנת מתוקה (2/3 כוס)




אופן הכנה

בראוניז:

במיקסר עם וו גיטרה, מערבלים חמאה עם סוכר ומים. מוסיפים ביצה אחר ביצה ותמצית וניל. מוסיפים את השוקולד המומס ומערבלים לאיחוד. מנפים מעל את הקמח, אבקת האפייה ואבקת הקקאו ומערבלים לאיחוד. יוצקים לתבנית מרופדת נייר אפייה ומשטחים בעזרת פלטה. אופים 160 מעלות, 25 דקות. מצננים.


קרם אמרנה:

קוצצים את הדובדבנים. במיקסר עם וו גיטרה, מקרימים את החמאה ובהדרגה מוסיפים אבקת סוכר מנופה וסירופ אמרנה ומעבדים לקבלת קרם חלק. מקפלים פנימה את דובדבני האמרנה באופן שווה. מורחים את הקרם על גבי הבראוניז ומקררים שעתיים להתייצבות.


גנאש:

מרתיחים את השמנת המתוקה, יוצקים על גבי השוקולד, מערבבים היטב להמסה ולקבלת גנאש אחיד וחלק ויוצקים על גבי קרם האמרנה. מקררים חצי שעה להתייצבות.



0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page