top of page
  • תמונת הסופר/תאורלי

קוביות גבינה אפויה ולוטוס

עודכן: 1 בפבר׳ 2020


לפני כשש שנים הלוטוס עשה עלייה לרשתות השיווק בארצנו. את העוגיות היה אפשר למצוא קודם רק בבתי קפה שהיו מגישים בודד עטוף ליד הקפה,ומאז כבר נמצא בכל בית בישראל. רבים וטובים שילבו בין הלוטוס לאפייה ולעוגות גבינה בפרט, בדרך כלל עוגות קרות עם בסיס פירורים ובציפוי לוטוס מומס. אני בחרתי לאפות איתו, להשתמש בעוגיות השלמות כבסיס ובממרח כמערבולת של טעם נוסף ועיטור. עד עתה סרבתי לשיתופי פעולה עם חברות מסחריות, אולי משום שלא רציתי להגביל את עצמי. כעת מכיון שיש לי בלוג, מאוד חשוב לי קודם להאמין במוצר. הפוסט הזה הוא שיתוף פעולה ראשון עם מוצרים שבכל אופן אני קונה בדרך קבע ומשוכנעת שגם אתם.


קוביות גבינה אפויה ולוטוס

תבנית 20/20

 

חומרים

בסיס:

20 עוגיות לוטוס


מלית גבינה:

500 ג' גבינה לבנה טרה

250 ג' שמנת מתוקה טרה

150 ג' סוכר (3/4 כוס)

3 ביצים

20 ג' קורנפלור (2 כפות)

10 ג' אינסטנט פודינג וניל (כף)


150 ג' ממרח לוטוס


אופן הכנה

בסיס:

מרפדים תבנית בנייר אפייה ומסדרים מעל בצפיפות עוגיות לוטוס.


מלית גבינה:

בקערה גדולה טורפים יחד את הגבינה עם השמנת המתוקה, מוסיפים סוכר ומערבבים היטב. מוסיפים ביצה אחר ביצה וטורפים עד הטמעה. מנפים מעל קורנפלור ואינסטנט פודינג וטורפים לקבלת בלילה חלקה. יוצקים את הבלילה על גבי העוגיות שבתבנית.


מחממים מעט את ממרח הלוטוס במיקרוגל, לריכוך קל. מפזרים כתמים של ממרח על גבי הבלילה ובעזרת שיפוד או סכין חד יוצרים מערבולות. אופים 160 מעלות כחמישים דקות. מצננים מקררים 3 שעות ופורסים לקוביות. שומרים בקופסה אטומה במקרר.






0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page